EGYENES ÉS ERŐS, MINT A BOT

Próbáltad már a bottartást, csaturanga dandászanát? Ezt az ászanát általában a napüdvözlet sorozatokban gyakorolják, de külön kitartva is szuper jó hatásai vannak.

  • Remekül erősíti a csuklókat, a karokat, és a törzsizmait
  • Energetizálja a hasi szerveket
  • Harmonizálja a köldökcsakrát
     

Érdemes helyesen megtanulni, gyakorolni, mert ha nem helyesen csinálod, a derekad és a csuklód is megfájdulhat. Ha helyesen veszed fel, akkor a felkarod párhuzamos a talajjal, az alkarod pedig merőleges a talajra, azaz a felkar és az alkar derékszöget zár be, A fejtetőddel  előre, sarkaiddal pedig hátrafelé nyújtózol, az egész tested egy egyenes vonalban van.

Ha a csuklódnak, a könyöködnek vagy a válladnak valamilyen degeneratív betegsége van, akkor ez az ászana nem ajánlott.

(chatur = négy, anga = végtag, danda = bot, támaszték, amely a gerincre utal)

A HATHA FLOW JÓGAÓRÁKON szerda esténként ezt az ászanát is rendszeresen gyakoroljuk :-)

Szerző: Dunai Adrienn Indíra jógaoktató